Sunday, April 17, 2016

მე-4 დღე

ეს მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება  რამდენიმე თვალსაზრისით:

გავეცანით 5 სტრატეგიას
ამ სტრატეგიებში შეფასების მეთოდებსა და ინსტრუმენტებს.
ეს მეთოდები დამეხმარება მოსწავლეს შევუფასო:
1. წინარე ცოდნა და საჭიროებების დადგენა
2.პროგრესის მონიტორინგი
3.თვითრეგულირება და თანამშრომლობა
4..გაგების შემოწმება და მეტაშემეცნების წახალისება.
5.გაგების დემონსტრირება

შევქმენი საპრეზენტაციო ფაილი ჩემი პროექტის წარსადგენად.

3 comments:

  1. პროექტის მიზნები და სტანდარტები გაწერილია 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე დაყრდნობით. აკმაყოფილებს აზროვნების ზედა დონის მახასიათებელ უნარ-ჩვევებს და კარგად აკავშირებს სასწავლო თემატიკასთან.
    პროექტის ზოგადი შეკითხვა ნამდვილად არის აზროვნების წამახალისებელი და რამოდენიმე საგნის ქვეშ შესწავლილ რამოდენიმე თემას აერთიანებს
    თემატური შეკითხვები ღია ფორმატისაა და მოსწავლეებისაგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევების გამოყენებას
    შინაარსობრივი შეკითხვები ხელს უწყობს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას აქვთ ვიწრო და განსაზღვრული პასუხები..

    ReplyDelete
  2. გავეცანი პროექტის მიზნებსადა ამოცანებს, რომელიც 21-ე საუკუნის უნარ -ჩვევებზეა გაწერილი და აკმაყოფილებს მოსწავლეთა აზროვნების ზედა დონის მახასიათებელ უნარ-ჩვევებს და კარგად აკავშირებს სასწავლო თემატიკასთან.
    პროექტის ზოგადი შეკითხვა ნამდვილად არის აზროვნების წამახალისებელი და რამოდენიმე საგნის ქვეშ შესწავლილ რამოდენიმე თემას აერთიანებს.
    თემატური შეკითხვები ღიაა და მკაფიოდ უკავშირდება პროექტის ამოცანებს.მოსწავლისაგან მოითხოვს მაღალი დონის სააზროვნო უნარ-ჩვევებს,რათა თემის შემეცნებითი აღქმა ჩამოუყალიბდეთ.
    შინაარსობლივი შეკითხვები ყურადღებას ამახვილებს ძირითად ცნებებზე,რათა ხელი შეუწყოს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას.

    ReplyDelete
  3. პირველ აბზაცში სიტყვა "აკავშირებს" ნაცვლად უნდა ეწეროს "აერთიანებს"

    ReplyDelete